Статті

Як бренду виділитися за рахунок косметичної тари?

Як бренду виділитися за рахунок косметичної тари?

«Зустрічають по одягу» - цей вислів справедливо не тільки для людини, але і для будь-якого товару. Упаковка - перше, що оцінює споживач. Вона несе головний посил, що змушує покупця звернути увагу і формує первинне - саме стійке - враження про продукт.


Види упаковки і тари для косметики

Виробники вибирають тару і укупорочні аксесуари для косметичного засобу, відштовхуючись від його характеристик: консистенції, способу використання, умов зберігання. Проте, існують вимоги, яким повинні відповідати всі види косметичної упаковки:

· Захист вмісту від агресивних чинників навколишнього середовища;

· Зручність експлуатації;

· Естетичність.


Упаковка для косметичних засобів різниться за наступними критеріями:

· Матеріал. Найпоширеніші - пластик, скло, метал або їх поєднання;

· Закупорні аксесуари - кришечка, дозатор, вакуумний диспенсер, диск-топ і т.п. Цей параметр визначається консистенцією косметичного засобу;

· Об`єм. Тут потрібно враховувати порцію косметичного засобу, яка витрачається за одне застосування.

· Колір поверхні. Як правило, тара для косметики прозора або пофарбована в білий або світлий відтінок. Це дозволяє наносити на поверхню зображення, що позначають виробника, вид і склад продукту.


Упаковка як інструмент маркетингу

Вибір товару багато в чому обумовлений емоціями та враженнями, викликаними його зовнішнім виглядом. Люди несвідомо схиляються до продукту, який виглядає привабливо. Спочатку оцінюють форму, колір, а тільки потім функціональність і ергономічність. Далі відбувається вивчення і аналіз зазначеної на упаковці інформації. На відміну від парфумерії, при виборі косметики покупець не має можливості протестувати засіб при покупці. Він основується на інформації, яку почерпнув з упаковки.


Тому виробникам косметики вкрай важливо дотримуватися таких умов оформлення продукту:

· Привабливість упаковки;

· Інформативність зазначеного на ній тексту;

· Функціональність тари і легкість використання вмісту;

· Захисні характеристики, що забезпечують збереження стабільних складу і властивостей продукту.


Індивідуальний дизайн упаковки - найкраща реклама бренду

Головна функція індивідуального дизайну косметичних флаконів і упаковки - створити позитивний образ бренду, зробити його впізнаваним. Фірмова упаковка, що виділяє товар на тлі інших, приносить не менший ефект, ніж масштабна рекламна кампанія.

З економічної точки зору вкладення в індивідуальне оформлення продукту більш вигідно, ніж реклама. Виробник несе витрати тільки на початковому етапі, коли відбувається розробка фірмового дизайну упаковки. Далі товар рекламує сам себе, не вимагаючи додаткових інвестицій. Не дарма відомі виробники приділяють дизайну упаковки для косметики не менше уваги, ніж формулою самого продукту.


Особливості друку на флаконах

Яскравий виразний друк на упаковці свідчить про якість косметики, що знаходиться всередині. Необхідно витримати пропорції логотипу, фірмовий шрифт, відтінок. Текст повинен бути читабельним, чітким. Для цього важливо вибрати потрібний тип друку. Він визначається видом матеріалу, на який наноситься зображення, характеристиками і формою поверхні.

У більшості випадків тара для крему, сироваток та інших косметичних засобів виготовляється з полімерних матеріалів. Найпоширеніші - поліетилентерефталат (ПЕТ), поліпропілен (ПП), поліетилен (ПЕ). Незважаючи не зовнішню схожість, поверхня цих матеріалів по-різному сприймає друк. Допомогти у виборі відтінку шрифту і способу нанесення зображення може тільки досвідчений фахівець. Для друку на пластикових флаконах застосовують:

· Флексографию;

· Шовкографію;

· Офсет;

· Гравірування;

· Сублімацію;

· Пряму цифрову печатку.


Вкрай важливо дотримання технології друку, рівень використовуваного обладнання та фарбувального складу, послепечатная обробка. Від цього залежить якість, довговічність зображення, а в підсумку - презентабельність бренду.


У каталозі компанії «Мілліформ» представлено широкий асортимент тари для косметики і парфумерії. Вона зберігається на власних складах, завдяки чому термін формування та відправки партії товару не перевищує 1-2 дня. «Мілліформ» приймає індивідуальні замовлення на виготовлення ексклюзивної упаковки відповідно до ескізу, наданим замовником. Якщо такий відсутній, фахівці компанії розробляють дизайн, грунтуючись на побажаннях клієнта. Ми виконуємо повний комплекс робіт по створенню упаковки, включаючи всі види друку на флаконах і баночках.

Підпишіться на розсилку
та отримуйте актуальні новини і інформацію першими!