True
Безкоштовна доставка на суму понад $50

Гарантії та повернення

Повернення та обмін

Компанія проводить повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Згідно статті 9 Закону "Про захист прав споживачів" косметична тара не підлягає поверненню.

повернення і обмін товарів неналежної якості можлива впродовж 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення товарів неналежної якості:

  • у випадку виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт может зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефона, вказанному на сайті, і в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або повернення, використовуючи транспортні послуги компанії Нова Пошта або Делівері;

  • при виявленні недоліків товару, що не підлягають виправленню, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформація про отримання товару неналежної якості повинна бути виконана впродовж 14 днів з момента отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, або в мессенджері Viber за номером телефона +380675444454, відправивши фото або відео недоліків.

Повернення здійснюється за рахунок покупця. Виконання повернення по умовам роботи транспортної компанії Нова Пошта або Делівері.

Повернення коштів здійснюється за домовленістю між Клієнтом та Продавцем:

  • переказом коштів на банківьску картку або на розрахунковий рахунок, з якого було произведено оплату після отримання і перевірки відправлення впродовж 3 банківських днів з момента отримання поверненого товару.

Покупець направив інформацію менеджеру впродовж 2-х робочих днів з момента отримання замовлення. Якщо інформація надходить пізніше, компанія не відшкодовує подібні претензії.

Брак, бій. Покупцю необхідно сфотографувати видимий брак/бій і відправити будь-яким можливим способом фото (Viber, WhatsApp, Telegram, електронна пошта). Також необхідно вказати точну кількість браку і характеристику по кольору позиції. Після цього керівництво компанії оцінює значимість браку та приймає рішення про відшкодування браку: часткове, 100% або відмова.

Пересорт, нестача. Покупцю необхідно повідомити менеджеру про пересорт або нестачу: вказати точну кількість і характеристику по кольору товару, який не прийшов або вказати дані про отриманий товар, якого не було вказано в замовленні. Після цього менеджер з'ясовує причину, по якій было допущено помилку і надає висновок по даній помилці.

Помилки можуть бути 3 типів:
• Помилка менеджера

• Помилка складу

• Помилка покупця


  • Помилка менеджера.
    При помилці менеджера, позиції, з яких пішов пересорт, покупець отримує протягом 2-х робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.

  • Помилка складу.
    Для підтверждення пересорту зі сторони складу, співробітникам складу необхідно провести інвентаризацію по даному товару (це займає 1-2 робочих дня) і спростувати або  підтвердити помилку. Якщо інвентаризація показала, що пересорта немає, то відшкодування не передбачено. Якщо склад підтверджує пересорт, покупець отримує товар протягом 2 робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.

  • Помилка покупця.
    Покупець може припуститися помилки у замовленні, коли його надиктовує або оформляє іншими способами: інтернет-магазин, месенджер, пошта тощо. Компанія не відшкодовує товар, якщо було допущено таку помилку. Зі свого боку ми йдемо на зустріч нашим покупцям і готові зробити повернення та заміну товару, проте оплату доставки на себе бере покупець.

Щоб встановити цей веб-додаток на свій iPhone/iPad, натисніть а потім Додати на головний екран.