Компанія проводить повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом України «Про захист прав споживачів». Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів" косметична тара не підлягає поверненню.

Повернення та обмін товарів неналежної якості можливі впродовж 14 днів після отримання товару покупцем.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:

  • у випадку виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону, вказаному на сайті та обговорити обмін чи повернення, використовуючи транспортні послуги компаній: Нова Пошта, Укрпошта або Делівері;
  • при виявленні недоліків товару, що не підлягають виправленню, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформація про отримання товару неналежної якості повинна бути виконана протягом 14 днів з моменту отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, або в месенджері Viber за телефоном +380675444454, відправивши фото або відео недоліків.

Повернення здійснюється коштом Клієнта. Виконання повернення здійснюється за умовами роботи Нова Пошта, Укрпошта або Делівері.

Повернення коштів здійснюється за домовленістю між Клієнтом та Продавцем:

  • переказом коштів на розрахунковий рахунок, з якого було проведено оплату після отримання і перевірки відправлення впродовж 3 банківських днів з моменту отримання поверненого товару.

 

Покупець направив інформацію менеджеру впродовж 2-х робочих днів з моменту отримання замовлення. Якщо інформація надходить пізніше, компанія не відшкодовує подібні претензії.

  1. Брак, бій. Покупцю необхідно сфотографувати видимий брак/бій і відправити будь-яким можливим способом фото (Viber, Telegram, електронна пошта). Також необхідно вказати точну кількість браку і характеристику по кольору позиції. Після цього керівництво компанії оцінює значущість браку та приймає рішення про відшкодування браку: часткове, 100% або відмова.
  2. Пересорт, нестача. Покупцю необхідно повідомити менеджеру про пересорт або нестачу: вказати точну кількість і характеристику по кольору товару, який не прийшов або вказати дані про отриманий товар, якого не було вказано в замовленні. Після цього менеджер з'ясовує причину, по якій було припущено помилку та надає висновок по даній помилці.

ТИПИ ПОМИЛОК:

  1. Помилка менеджера. При помилці менеджера, позиції, з яких пішов пересорт, покупець отримує протягом 2-х робочих днів, оплату доставлення на себе бере компанія.
  2. Помилка складу. Для підтвердження пересорту зі сторони складу, співробітникам складу необхідно провести інвентаризацію по даному товару (це займає 1-2 робочих дні) і спростувати або  підтвердити помилку. Якщо інвентаризація показала, що пересорту немає, то відшкодування не передбачено. Якщо склад підтверджує пересорт, покупець отримує товар протягом 2 робочих днів, оплату доставлення на себе бере компанія.
  3. Помилка покупця. Покупець може припуститися помилки у замовленні, коли його надиктовує або оформляє іншими способами: інтернет-магазин, месенджер, пошта тощо. Компанія не відшкодовує товар, якщо було допущено таку помилку. Зі свого боку ми йдемо на зустріч нашим покупцям і готові зробити повернення та заміну товару, проте оплату доставки на себе бере покупець.