Оплата і доставка

Оплата

Ви маєте можливість оплатити своє замовлення одним із наведених нижче способів.




1. На розрахунковий рахунок
Ви можете оплатити своє замовлення шляхом відправки грошових коштів на розрахунковий рахунок компанії. Всі дані і реквізити компанії «Milliform», необхідні для оплати, Ви отримаєте в СМС після оформлення замовлення.


2. Готівкою
Даним способом оплати замовлення Ви можете скористатися в офісі компанії «Milliform». Ми знаходимося за адресою: м. Харків, Байкальський провулок 2, 4 поверх.

Доставка

Доставка замовлень здійснюється наступними способами.


1. На склад транспортної компанії
«Нова Пошта»

Замовлення буде доставлено на склад транспортної компанії у Вашому населеному пункті. Для Вашої зручності менеджери компанії «Milliform» підберуть найбільш зручний склад для отримання замовлення. Після відправки посилки транспортною компанією ми повідомимо Вам номер товарно-транспортної накладної (ТТН) по СМС.

2. Адресна доставка транспортною компанією
Також Ви можете скористатися адресною доставкою будь-якою з вищеперелічених транспортних компаній.


3. Самовивезення
У Вас є можливість забрати своє замовлення самостійно в офісі компанії «Milliform» з 11:00 до 17:30 з понеділка по п'ятницю. Ми знаходимося за адресою: м. Харків, Байкальський провулок 2, 4 поверх. Замовлення Ви можете забрати на наступний робочий день після оформлення замовлення.


Графік відправлення посилок транспортними службами

Нова пошта

Відправка в день оплати - якщо замовлення розміщено і сплачено до 12:30
Якщо замовлення сплачено після 12:30, то воно відправляється на наступний робочий день.

Доставка здійснюється з міста Стрий транспортними компаніями Нова Пошта і Делівері на відділення або адресно на вибір клієнта.


1. Відправки транспортною компанією Нова пошта здійснюються  з понеділка по п’ятницю. При умові підтвердження оплати до 12.30 відправлення товару відбувається в той же день. Вартість і умови доставки згідно тарифів Нової пошти.

2. Відправки транспортною компанією Делівері можливі в середу і п’ятницю при умові підтвердження оплат до 16.00 вівторка і четверга.



Самовивіз: Самовивіз здійснюється з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 16.00. Адреса: Львівська обл., м. Стрий, вул. Сколівська 9б


Повернення та обмiн

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" косметична тара не підлягає поверненню.

Повернення та обмін товарів неналежної якості можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. 

Умови повернення товарів неналежної якості: 

- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії Нова Пошта або Делівері;

- при виявлені недоліків товару які не підлягають виправленню, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано протягом 14 днів з моменту отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380675444454 надіславши фото або відео недоліків. 

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення за умовами роботи транспортної компанії Нова пошта або Делівері.



Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем:

- переведенням коштів на банківську карту або на розрахунковий рахунок з якого була здійснена оплата після отримання та перевірки відправлення протягом 3 банківських днів з моменту отримання повернутого товару.



Брак. Недостача, пересорт, бій

Умови відшкодування браку, бою, недостачі або пересорту!

Компанія Milliform відшкодовує брак, бій, недостачу і пересорт при дотриманні наступних умов:

1. Покупець надіслав інформацію менеджеру протягом 2-х робочих днів з моменту отримання замовлення. Якщо інформація надходить пізніше, компанія не відшкодовує такі претензії

2. Брак, бій. Покупцю необхідно сфотографувати видимий брак/бій та відправити будь-яким можливим способом фото (Viber, WhatsApp, Telegram, електронна пошта). Також необхідно вказати точну кількість браку і характеристику за кольором позиції. Після чого керівництво компанії оцінює значимість браку та приймає рішення про відшкодування браку: часткове, 100% або відмова.

3. Пересорт, недостача. Покупецю необхідно повідомити менеджеру про пересорт або недостачу: вказати точну кількість і характеристику за кольором товару, який не прийшов або вказати дані по товару, який прийшов, але не був зазначений в замовленні. Після цього менеджер з'ясовує причину, по якій була допущена помилка і дає висновок щодо даної помилки.

Помилки можуть бути 3 типів: Помилка менеджера, Помилка складу, Помилка покупця

Помилка складу. Для підтвердження пересорта з боку складу, співробітникам складу необхідно зробити інвентаризацію за даним товаром (це займає 1-2 робочих дні) і спростувати або підтвердити помилку. Якщо інвентаризація показала що пересорту немає, то відшкодування не передбачено. Якщо склад підтверджує пересорт, покупець отримує товар ротягом 2-х робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.

Помилка менеджера. При помилці менеджера, позиції за якими пішов пересорт покупець отримує протягом 2-х робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.

Помилка покупця. Покупець може припуститися помилки в замовленні коли його надиктовує або оформлює іншими способами: інтернет-магазин, месенджер, пошта і т.д. Компанія не відшкодовує товар, якщо була допущена така помилка. Зі свого боку ми йдемо на зустріч нашим покупцям та готові зробити повернення і заміну товару, проте оплату доставки на себе бере покупець.