Оплата і доставка

Оплата

Ви маєте можливість оплатити своє замовлення одним із наведених нижче способів.


1. Приват 24
Це один з найшвидших і зручніших способів оплати, який підійде для клієнтів Приватбанку. З його допомогою Ви зможете оплатити замовлення на розрахунковий рахунок компанії. У розділі платежі за реквізитами / платежі по Україні.


2. На розрахунковий рахунок
Ви можете оплатити своє замовлення шляхом відправки грошових коштів на розрахунковий рахунок компанії. Всі дані і реквізити компанії «Milliform», необхідні для оплати, Ви отримаєте в СМС від нашого менеджера після оформлення замовлення.


3. Готівкою
Даним способом оплати замовлення Ви можете скористатися в офісі компанії «Milliform». Ми знаходимося за адресою: м. Харків, Байкальський провулок 2, 4 поверх.

Доставка

Доставка замовлень здійснюється наступними способами.


1. На склад транспортної компанії
«Нова Пошта»

Замовлення буде доставлено на склад транспортної компанії у Вашому населеному пункті. Для Вашої зручності менеджери компанії «Milliform» підберуть найбільш зручний склад для отримання замовлення. Після відправки посилки транспортною компанією ми повідомимо Вам номер товарно-транспортної накладної (ТТН) по СМС.

2. Адресна доставка транспортною компанією
Також Ви можете скористатися адресною доставкою будь-якою з вищеперелічених транспортних компаній.


3. Самовивезення
У Вас є можливість забрати своє замовлення самостійно в офісі компанії «Milliform» з 11:00 до 17:30 з понеділка по п'ятницю. Ми знаходимося за адресою: м. Харків, Байкальський провулок 2, 4 поверх.


Графік відправлення посилок транспортними службами

Нова пошта

Відправка в день оплати - якщо замовлення розміщено і сплачено до 12:00
Якщо замовлення сплачено після 12:00, то воно відправляється на наступний день.


Брак. Недостача, пересорт, бій

Умови відшкодування браку, бою, недостачі або пересорту!

Компанія Milliform відшкодовує брак, бій, недостачу і пересорт при дотриманні наступних умов:

1. Покупець надіслав інформацію менеджеру протягом 2-х робочих днів з моменту отримання замовлення. Якщо інформація надходить пізніше, компанія не відшкодовує такі претензії

2. Брак, бій. Покупцю необхідно сфотографувати видимий брак/бій та відправити будь-яким можливим способом фото (Viber, WhatsApp, Telegram, електронна пошта). Також необхідно вказати точну кількість браку і характеристику за кольором позиції. Після чого керівництво компанії оцінює значимість браку та приймає рішення про відшкодування браку: часткове, 100% або відмова.

3. Пересорт, недостача. Покупецю необхідно повідомити менеджеру про пересорт або недостачу: вказати точну кількість і характеристику за кольором товару, який не прийшов або вказати дані по товару, який прийшов, але не був зазначений в замовленні. Після цього менеджер з'ясовує причину, по якій була допущена помилка і дає висновок щодо даної помилки.

Помилки можуть бути 3 типів: Помилка менеджера, Помилка складу, Помилка покупця

Помилка складу. Для підтвердження пересорта з боку складу, співробітникам складу необхідно зробити інвентаризацію за даним товаром (це займає 1-2 робочих дні) і спростувати або підтвердити помилку. Якщо інвентаризація показала що пересорту немає, то відшкодування не передбачено. Якщо склад підтверджує пересорт, покупець отримує товар ротягом 2-х робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.

Помилка менеджера. При помилці менеджера, позиції за якими пішов пересорт покупець отримує протягом 2-х робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.

Помилка покупця. Покупець може припуститися помилки в замовленні коли його надиктовує або оформлює іншими способами: інтернет-магазин, месенджер, пошта і т.д. Компанія не відшкодовує товар, якщо була допущена така помилка. Зі свого боку ми йдемо на зустріч нашим покупцям та готові зробити повернення і заміну товару, проте оплату доставки на себе бере покупець.