Оплата і доставка

Оплата

Ви маєте можливість оплатити своє замовлення одним із наведених нижче способів.

1. Приват 24
Це один з найшвидших і зручніших способів оплати, який підійде для клієнтів Приватбанку. Вам необхідно ввести дані Вашої карти, після чого система автоматично сформує рахунок з реквізитами інтернету-магазина. Вам необхідно буде лише ввести пароль із СМС і підтвердити платіж.

2. На картковий рахунок
Ви можете сплатити своє замовлення шляхом поповнення карткового рахунку. Всі дані і реквізити компанії «Milliform», необхідні для оплати, Ви отримаєте в СМС від нашого менеджера після оформлення замовлення.

3. Післяплата
Перевагою цього способу оплати є те, що Ви можете відкрити посилку при отриманні на складі транспортної компанії, перевірити наявність і збереження товару, а лише після цього сплатити її вартість. Зверніть увагу, що при оплаті післяплатою Ваші витрати на відправку грошових коштів складуть 15-20 грн. + 1-2% за страховку від загальної суми платежу.

4. Готівкою
Даним способом оплати замовлення Ви можете скористатися в офісі компанії «Milliform». Ми знаходимося за адресою: м. Харків, Байкальський провулок 2, 4 поверх.


Доставка

Доставка замовлень здійснюється наступними способами.

1. На склад транспортної компанії
«Нова Пошта»
«Автолюкс»
«Гюнсел»

Замовлення буде доставлено на склад транспортної компанії у Вашому населеному пункті. Для Вашої зручності менеджери компанії «Milliform» підберуть найбільш зручний склад для отримання замовлення. Після відправки посилки транспортною компанією ми повідомимо Вам номер товарно-транспортної накладної (ТТН) і дату її прибуття по СМС.

2. Адресна доставка транспортною компанією
Також Ви можете скористатися адресною доставкою будь-якою з вищеперелічених транспортних компаній.

3. Самовивезення
У Вас є можливість забрати своє замовлення самостійно в офісі компанії «Milliform» з 8:30 до 18:00 з понеділка по п'ятницю. Ми знаходимося за адресою: м. Харків, Байкальський провулок 2, 4 поверх.


Графік відправлення посилок транспортними службами

1. Автолюкс, Гюнсел
Відправлення в день оплати - якщо замовлення розміщено і сплачено до 13:30
Якщо замовлення сплачено після 13:30, то воно відправляється на наступний день.

2. Нова пошта
Відправка в день оплати - якщо замовлення розміщено і сплачено до 11:00
Якщо замовлення сплачено після 11:00, то воно відправляється на наступний день.


Брак. Недостача, пересорт, бій

Умови відшкодування браку, бою, недостачі або пересорту!

Компанія Milliform відшкодовує брак, бій, недостачу і пересорт при дотриманні наступних умов:

1. Покупець повинен надати інформацію менеджеру протягом 2-х робочих днів з моменту отримання замовлення. Якщо інформація надходить пізніше, компанія не відшкодовує такі претензії

2. Брак, бій. Покупець зобов'язаний сфотографувати видимий брак/бій та відправити будь-яким можливим способом фото (Viber, WhatsApp, Telegram, електронна пошта). Також необхідно вказати точну кількість браку і характеристику за кольором позиції. Після чого керівництво компанії оцінює значимість браку та приймає рішення про відшкодування браку: часткове, 100% або відмова.

3. Пересорт, недостача. Покупець зобов'язаний повідомити менеджеру про пересорт або недостачу: вказати точну кількість і характеристику за кольором товару, який не прийшов або вказати дані по товару, який прийшов, але не був зазначений в замовленні. Після цього менеджер з'ясовує причину, по якій була допущена помилка і дає висновок щодо даної помилки.

Помилки можуть бути 3 типів: Помилка менеджера, Помилка складу, Помилка покупця

Помилка складу. Для підтвердження пересорта з боку складу, співробітникам складу необхідно зробити інвентаризацію за даним товаром (це займає 1-2 робочих дні) і спростувати або підтвердити помилку. Якщо інвентаризація показала що пересорту немає, то відшкодування не передбачено. Якщо склад підтверджує пересорт, покупець отримує товар ротягом 2-х робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.

Помилка менеджера. При помилці менеджера, позиції за якими пішов пересорт покупець отримує протягом 2-х робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.

Помилка покупця. Покупець може припуститися помилки в замовленні коли його надиктовує або оформлює іншими способами: інтернет-магазин, месенджер, пошта і т.д. Компанія не відшкодовує товар, якщо була допущена така помилка. Зі свого боку ми йдемо на зустріч нашим покупцям та готові зробити повернення і заміну товару, проте оплату доставки на себе бере покупець.