Ринок товарів для нейл-індустрії стрімко розвивається протягом останнього десятиліття. Відповідно, зростає асортимент товару для нарощування нігтів і кількість учасників ринку. З'являються нові бренди, а отже, посилюється конкуренція. Щоб утриматися на ринку, торгова марка повинна голосно заявити про себе і підтримувати інтерес до своєї продукції. Для цього вкрай важливо мати власне обличчя - товарний знак, тару й упаковку, виготовлені за індивідуальним дизайном.
ВИДИ І ПРИЗНАЧЕННЯ ТАРИ ДЛЯ НЕЙЛ-ІНДУСТРІЇ
Асортимент послуг із догляду за нігтями, нарощування та дизайну зростає і зазнає постійних змін. Це зумовлено тим, що нігтьовий сервіс украй чутливий до впливу моди. Як результат - інтенсивна динаміка продуктового ряду. Нігтьовий сервіс використовує десятки найменувань продукції. Це гель-лаки, гель-фарби, 3D-гелі, UV-, LED-, біо-гелі, праймери, кератоліки, олії для кутикули тощо.
Характер застосування конкретного засобу висуває вимоги до тари. Цим зумовлена різноманітність баночок, флакончиків і комплектуючих до них. Так, банку для лаку виготовляють виключно зі скла. Це хімічно нейтральний матеріал, що не вступає в реакцію з активними компонентами.
Засоби для декору, які наносять на нігтьову пластину, фасують у баночки з пензликом.Остання забезпечує зручність використання. Таку тару застосовують для всіляких лаків, гелів, праймерів, бази, топу.
Засоби для догляду - олії для кутикули, кератолік - поміщають у флакони крапельниці. Кольорові гель-фарби, 3D-гелі - у герметичні баночки.Це також зумовлено характером їхнього використання.
СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ ТАРИ ДЛЯ НІГТЬОВОЇ ІНДУСТРІЇ
- Промислове виробництво. Ця категорія охоплює виробників лаку, гель-лаку, іншої продукції для дизайну, нарощування та догляду за нігтями. У структурі споживання тари виробничим підприємствам належить найбільша частка. Також вони лідирують за кількістю видів використовуваної упаковки.
- Комерційний сектор. Це найбільш численна категорія учасників ринку. Сюди входять компанії, які не мають власних виробничих потужностей, але володіють одним або кількома косметичними брендами. Їхній успіх на ринку і прибуток насамперед залежать від впізнаваності торгової марки. Для досягнення цієї мети комерційні компанії активно використовують оригінальну фірмову упаковку і тару: флакони для лаку особливої форми, баночки для гель-фарби, 3D-гелю в певній колірній гамі.
- Індустрія краси. Це салони, студії, перукарні, що надають послуги з догляду за нігтями, їхнього нарощування та дизайну. Як правило, салон у роботі використовує продукцію одного або декількох брендів. Фахівці нігтьового сервісу застосовують засоби однієї марки, в якості та властивостях яких вони впевнені. Тому салони закуповують повну лінійку продукції обраних брендів. Щоб місце майстра утримувалося в порядку, було естетично привабливим, потрібна зручна і красива тара. Крім скляних баночок для гель-лаку, потрібні ємності для зберігання дрібних декоративних елементів, флакони з крапельницями, диспенсерами, розпилювачами.
ПЕРЕВАГИ ЗАМОВЛЕННЯ ТАРИ НА MILLIFORM.UA
Якість та асортимент продукції. Ми напряму співпрацюємо з виробниками тари в Україні та за кордоном, включно з Китаєм. Це дає нам змогу відбирати тару найкращої якості та акумулювати на одному майданчику моделі різних форм і модифікацій.
Оперативне обслуговування замовлень. На наших складах зберігається достатній обсяг запасів. Це дає змогу відвантажувати навіть найбільші оптові партії за 2 робочі дні.
Заміна тари, пошкодженої під час транспортування. Скляні банки для лаку через достатню товщину стінок і невеликий обсяг витримують удари, падіння, точкові навантаження. Проте ризик їх пошкодження під час перевезення присутній. Ми міняємо тару, що стала непридатною для використання, тому наші покупці отримують замовлення в повному обсязі.
Постійне оновлення асортименту відповідно до актуальних трендів. Підрозділ маркетингу вивчає тенденції моди, ринку, аналізує новинки нейл-індустрії. Завдяки цьому, ми пропонуємо нашим покупцям тару як класичного, так і сучасного дизайну.