True
Безкоштовна доставка на суму понад $50
ЯК БРЕНДУ ВИДІЛИТИСЯ ЗА РАХУНОК КОСМЕТИЧНОЇ ТАРИ?
22 березня, 2024 від
| Ще немає жодних коментарів


"Зустрічають за одягом" - цей вислів справедливий не тільки для людини, а й для будь-якого товару. Упаковка - перше, що оцінює споживач. Вона несе головний посил, що змушує покупця звернути увагу і формує початкове - найстійкіше - враження про продукт.

ВИДИ УПАКОВКИ І ТАРИ ДЛЯ КОСМЕТИКИ

Виробники обирають тару і закупорювальні аксесуари для косметичного засобу, відштовхуючись від його характеристик: консистенції, способу використання, умов зберігання. Проте, існують вимоги, яким повинні відповідати всі види косметичної упаковки:

  • захист вмісту від агресивних чинників навколишнього середовища;
  • зручність експлуатації;
  • естетичність.

УПАКОВКА ДЛЯ КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ РОЗРІЗНЯЄТЬСЯ ЗА ТАКИМИ КРИТЕРІЯМИ:

  • Матеріал. Найпоширеніші - пластик, скло, метал або їх поєднання;
  • Укупорочний аксесуар - кришечка, дозатор, вакуумний диспенсер, диск-топ тощо. Цей параметр визначається консистенцією косметичного засобу;
  • Об'єм. Тут потрібно враховувати порцію косметичного засобу, яка витрачається за одне застосування.
  • Колір поверхні. Як правило, тара для косметики прозора або пофарбована в білий чи світлий відтінок. Це дає змогу наносити на поверхню зображення, що позначають виробника, вид і склад продукту.

УПАКОВКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

Вибір товару багато в чому зумовлений емоціями і враженням, викликаними його зовнішнім виглядом. Люди неусвідомлено схиляються до продукту, який має привабливий вигляд. Спочатку оцінюють форму, колір, а тільки потім функціональність та ергономічність. Далі відбувається вивчення та аналіз зазначеної на упаковці інформації. На відміну від парфумерії, під час вибору косметики покупець не має можливості протестувати засіб під час купівлі. Він ґрунтується на інформації, почерпнутій з упаковки.

ТОМУ ВИРОБНИКАМ КОСМЕТИКИ ВКРАЙ ВАЖЛИВО ДОТРИМУВАТИСЯ ТАКИХ УМОВ ОФОРМЛЕННЯ ПРОДУКТУ:

  • привабливість упаковки;
  • інформативність зазначеного на ній тексту;
  • функціональність тари і легкість використання вмісту;
  • захисні характеристики, що забезпечують збереження стабільних складу і властивостей продукту.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДИЗАЙН УПАКОВКИ - НАЙКРАЩА РЕКЛАМА БРЕНДУ

Головна функція індивідуального дизайну косметичних флаконів і упаковки - створити позитивний образ бренду, зробити його впізнаваним. Фірмова упаковка, що виділяє товар на тлі інших, приносить не менший ефект, ніж масштабна рекламна кампанія.

З економічної точки зору вкладення в індивідуальне оформлення продукту вигідніше, ніж реклама. Виробник несе витрати тільки на початковому етапі, коли відбувається розробка фірмового дизайну упаковки. Далі товар рекламує сам себе, не вимагаючи додаткових інвестицій. Не дарма відомі виробники приділяють дизайну упаковки для косметики не менше уваги, ніж формулі самого продукту.

ОСОБЛИВОСТІ ДРУКУ НА ФЛАКОНАХ

Яскравий виразний друк на упаковці свідчить про якість косметики, що знаходиться всередині. Необхідно витримати пропорції логотипу, фірмовий шрифт, відтінок. Текст має бути читабельним, чітким. Для цього важливо вибрати потрібний тип друку. Він визначається видом матеріалу, на який наноситься зображення, характеристиками і формою поверхні.

У більшості випадків тара для крему, сироваток та інших косметичних засобів виготовляється з полімерних матеріалів. Найпоширеніші - поліетилентерефталат (ПЕТ), поліпропілен (ПП), поліетилен (ПЕ). Незважаючи на зовнішню схожість, поверхня цих матеріалів по-різному сприймає друк. Допомогти у виборі відтінку шрифту і способу нанесення зображення може тільки досвідчений фахівець. Для друку на пластикових флаконах застосовують:

  • флексографію;
  • шовкографію;
  • офсет;
  • гравірування;
  • сублімацію;
  • прямий цифровий друк.

Вкрай важливим є дотримання технології друку, рівень використовуваного обладнання та фарбувального складу, післядрукарське оздоблення. Від цього залежить якість, довговічність зображення, а в підсумку - презентабельність бренду.

У каталозі компанії "Мілліформ" представлений широкий асортимент тари для косметики та парфумерії. Вона зберігається на власних складах, завдяки чому термін формування і відправки партії товару не перевищує 1-2 дні. "Мілліформ" приймає індивідуальні замовлення на виготовлення ексклюзивної упаковки відповідно до ескізу, наданого замовником. Якщо такий відсутній, фахівці компанії розробляють дизайн, ґрунтуючись на побажаннях клієнта. Ми виконуємо повний комплекс робіт зі створення упаковки, включно з усіма видами друку на флаконах і баночках.

Увійти залишити коментар

Щоб встановити цей веб-додаток на свій iPhone/iPad, натисніть а потім Додати на головний екран.