Warranties and returns
Warranties and returns
Компанія проводить повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Згідно статті 9 Закону "Про захист прав споживачів" косметична тара не підлягає поверненню.
повернення і обмін товарів неналежної якості можлива впродовж 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення товарів неналежної якості:
-
у випадку виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт может зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефона, вказанному на сайті, і в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або повернення, використовуючи транспортні послуги компанії Нова Пошта або Делівері;
-
при виявленні недоліків товару, що не підлягають виправленню, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформація про отримання товару неналежної якості повинна бути виконана впродовж 14 днів з момента отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, або в мессенджері Viber за номером телефона +380675444454, відправивши фото або відео недоліків.
Повернення здійснюється за рахунок покупця. Виконання повернення по умовам роботи транспортної компанії Нова Пошта або Делівері.
Повернення коштів здійснюється за домовленістю між Клієнтом та Продавцем:
-
переказом коштів на банківьску картку або на розрахунковий рахунок, з якого було произведено оплату після отримання і перевірки відправлення впродовж 3 банківських днів з момента отримання поверненого товару.
The buyer sent the information to the manager within 2 working days from the moment of receiving the order. If the information is received later, the company will not reimburse such claims.
Defects, fight. The buyer must take a photo of the visible defect/damage and send the photo by any possible method (Viber, WhatsApp, Telegram, e-mail). It is also necessary to specify the exact quantity of the defect and the color description of the item. After that, the company's management assesses the significance of the defect and makes a decision on compensation for the defect: partial, 100% or refusal.
Пересорт, нестача. Покупцю необхідно повідомити менеджеру про пересорт або нестачу: вказати точну кількість і характеристику по кольору товару, який не прийшов або вказати дані про отриманий товар, якого не було вказано в замовленні. Після цього менеджер з'ясовує причину, по якій было допущено помилку і надає висновок по даній помилці.
Помилки можуть бути 3 типів:
• Помилка менеджера
• Помилка складу
• Помилка покупця
-
Manager mistake.
In the case of a manager's mistake, the buyer receives the items that were reordered within 2 working days, the company will pay for the delivery.
Manager mistake.
In the case of a manager's mistake, the buyer receives the items that were reordered within 2 working days, the company will pay for the delivery.
-
Помилка складу.
Для підтверждення пересорту зі сторони складу, співробітникам складу необхідно провести інвентаризацію по даному товару (це займає 1-2 робочих дня) і спростувати або підтвердити помилку. Якщо інвентаризація показала, що пересорта немає, то відшкодування не передбачено. Якщо склад підтверджує пересорт, покупець отримує товар протягом 2 робочих днів, оплату доставки на себе бере компанія.
-
Помилка покупця.
Покупець може припуститися помилки у замовленні, коли його надиктовує або оформляє іншими способами: інтернет-магазин, месенджер, пошта тощо. Компанія не відшкодовує товар, якщо було допущено таку помилку. Зі свого боку ми йдемо на зустріч нашим покупцям і готові зробити повернення та заміну товару, проте оплату доставки на себе бере покупець.
To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.