Сьогоднішніх реаліях мало тільки виготовити продукцію високої якості, важливим і відповідальним моментом є вибір косметичної упаковки. Тара для косметики повинна бути високої якості і мати привабливий зовнішній вигляд, так як оригінальна нестандартна упаковка - це перше, що побачить покупець і зупинить його погляд.
Вибір правильної тари допоможе компанії виділитися в своєму ринковому сегменті, підвищити конкурентоспроможність і рівень продажів. Жителям європейських країн було запропоновано пройти опитування, метою якого було виявити ставлення споживачів до косметичної упаковки. Для мешканців Південної Європи на першому місці був дизайн, а для жителів Західної - практичність упаковки. Мері-Енн Ловрен висловив свою думку з цього приводу так: «Упаковка повинна доставляти естетичну насолоду і одночасно бути функціональною». І це відповідає дійсності. Фахівці в області маркетингу вже давно з'ясували, що оригінальна косметична тара, яка чіпляє увагу, збільшує продажі. Тому виробники повинні розуміти всю важливість правильного вибору упаковки.
Так все ж, яка упаковка необхідна саме вашому продукту?
Перше, що бачить потенційний споживач, це колір. Потім вже звертає увагу на форму, символи і слова, надрукований на косметичної тарі. Саме тому рекомендується вибирати приємні для візуального сприйняття кольори, які добре гармонують з вашим логотипом і текстом на упаковці. Існує думка, що упаковка повинна бути максимально простою, що б відразу було зрозуміло призначення продукції, яка знаходиться всередині.
Також важливим моментом є зручність використання пляшечок для косметики. Нерідко покупці воліють компактні упаковки для всіляких кремів, лаків, парфумерії, які з легкістю вмістяться в будь-яку сумочку. Підвищення попиту на невеликі баночки, пляшечки і флакончики обумовлено лімітом на провезення рідин у ручній поклажі в літаках.
Не менш популярними є упаковки з дозаторами і спреями, що дозволяють використовувати косметичний засіб пропорційно, що економить його витрата. Слід пам'ятати і про матеріали, з яких виготовляють упаковку. Скло і акрил виглядають набагато дорожче і презентабельніше, ніж пластик. Дуже вигідно виглядає нестандартна упаковка для косметики з декоруванням.